Verkoopstyling en interieuradvies

Aangeboden: Verkoopstyling en interieuradvies Prijs: Zie omschrijving

Bent u ontevreden over uw inrichting? Weet u niet welke
kleuren u kunt combineren of kunt gebruiken voor uw
interieur? U wilt graag de woonkamer anders inrichten
maar weet niet hoe?Schakel dan een interieurstyliste in
die u helpt en voorziet van advies.

Ten onrechte wordt gedacht dat een interieuradvies duur
is. U kunt het zo duur maken als u zelf wilt. Voor €
135,00 bent u al een heel eind op weg en vaak is dit al
voldoende. Nieuwe meubels kan maar is niet altijd
noodzakelijk. Woonbalansen is mijn werkwijze leest u op
de site wat ik hiermee bedoel.
Verkoopstyling kost € 250,00 all in en verdient
zichzelf terug het is een echte aanrader als u uw huis
wilt gaan verkopen. Ook als uw huis al te koop staat
kunt u mij inhuren en vervolgens nieuwe foto's op de
site van de makelaar zetten waardoor uw kansen vergroot
worden.
Ik heb geen vaste werktijden ik kom in overleg en
wanneer het u het beste uitkomt dus ook 's avonds.
KIJKT U OP DE WEBSITE VOOR DE MOGELIJKHEDENEN
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger