Blinds, gordijnen, kussens, wiegen, tassen,loungeplaids

Blinds, gordijnen, kussens, wiegen, tassen,loungeplaids Prijs: Op aanvraag

Optrekgordijnen (Roman blinds) en plooi-gordijnen zijn mijn specialiteit. Daarnaast maak ik o.a. kinder-dekbedovertrekken, boxkleden, (patchwork-) spreien en kunt u uw (familie-)wieg of reiswieg bij mij laten bekleden.

Op afspraak kan ik bij u thuis de maten komen opmeten en op uw verzoek adviseren bij de stofkeuze voor uw gordijnen (al dan niet aan de hand van mijn stofstalen). De levertijd van gordijnen is ca. 2 weken.

Gehaakte wiegdekentjes zijn weer helemaal hip! (b.v 75 cm x 100 cm in gekleurde streepjes voor € 49,95).
LaMAR loungeplaids; 140 x 200 € 49,95 zie foto's.
LaMAR kussen 50 x 50 € 22,50 (ook in andere maten te leveren)
LaMAR tassen met binnenvak voor (grote) GSM. In diverse afmetingen en kleuren te bestellen. Vanaf € 19,95
LaMAR windlichtjes;
inclusief glas, exclusief kaarsje € 2,95

Ook is het mogelijk om bij mij uw kleding te laten (ver-)maken.
B.v een broek korter maken (ook jeans) kost ca. € 7,50 en een nieuwe rits in een (winter-)jas kost ca. € 7,50 (exclusief de rits).


Voor meer informatie kunt u mij bellen (ook 's avonds en in het weekend) op nummer
06-23371979 of mail naar info@gordijnen-ateliermarjan.nl


www.gordijnen-ateliermarjan.nl

Kijk ook eens op de site van ButtonBag voor leuke tassen!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger