Interieuradvies, interieurontwerp, verkoopstyling 3D

Aangeboden: Interieuradvies, interieurontwerp, verkoopstyling 3D Prijs: Op aanvraag

Interieuradvies en interieurontwerp voor woningen, horeca, kantoor of praktijk aan huis
Interieuradvies en interieurontwerp dat de ruimte waarin je woont of werkt op jou afstemt

Mijn naam is Petra de Wit, interieurstylist.
Met een interieuradvies of interieurontwerp laat ik de ruimte waarin
je woont of werkt passen bij wie je bent.
Zo kom je thuis in een ruimte die je rust geeft of op een werkplek
die je inspireert en motiveert.

Interieuradvies

In gemiddeld 5 uur werk ik bij jou in je woon- of werkruimte een interieuradvies uit. Als ik weer vertrek zit het interieuradvies in een map met daarin een plattegrond op schaal, een kleurenplan, een adressenlijst en veel tips waar je direct zelf mee aan de slag kunt.

Meer informatie over inhoud en aanpak van een interieuradvies »mixinstijl.nl


Interieurontwerp

Gedetailleerd uitgewerkt interieurontwerp met Programma van Eisen, tekeningen, kleurenplan, materialenplan, lichtplan en een gedetailleerde adressenlijst. Er is een tussenpresentatie van 2 schetsopties en een eindpresentatie van het definitieve interieurontwerp.

Bekijk mijn aanpak van een interieurontwerp »mixinstijl.nl


Verkoopstyling 3D

Huis verkopen? Maak het verschil!
Help potentiële kopers door jouw inrichting heen kijken: ik laat aan de hand van 3D-tekeningen zien wat de mogelijkheden met jouw huis zijn. Hoe jouw huis er uit kan zien met een andere opstelling, andere kleuren, in een andere woonstijl en met een andere inrichting. De 3D-tekeningen laten zien hoe de ruimte optimaal benut kan worden. Daarnaast gebruik ik social media om je huis goed onder de aandacht te brengen:

Funda
Twitter
LinkedIn
Youtube
Wordpress

+ MEER DAN 100 STYLINGTIPS

Meer informatie over verkoopstyling »mixinstijl.nl


Interieuradvies blog van Mix in Stijl

Tips en ideeën over alles wat interieur betreft. Heb je vragen, kijk dan of het antwoord er tussen staat. Zo niet, ik sta klaar om je vragen te beantwoorden.

mixinstijl.wordpress.com

Wil je meer weten over één van deze onderwerpen,
bel me dan en ik kom graag bij je langs voor een kennismaking.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger