interieuradvies woonwensen verkoopstyling woninginrichting

Aangeboden: interieuradvies woonwensen verkoopstyling woninginrichting Prijs: N.o.t.k.

Mijn naam is Dennie Grotenhuis, woonachtig in Lichtenvoorde - Gelderland.

Door jarenlange ervaring in styling, bloemen en planten en interieuradvies ben ik uw adviseur op het gebied van wonen, werken en groendecoraties voor binnen en buiten.
De opleiding binnenhuisarchitectuur was dan ook de aansluiting om mijn sterke kant nog meer tot zijn recht te laten komen. Nadat ik destijds enkele opdrachten als onderdeel van de cursus met succes had afgerond ben ik de uitdaging voor mezelf aangegaan en een aantal jaar geleden gestart met Advistyle, een adviesbureau. Inmiddels heb ik een goed gevulde portfolio en goede referenties.

Door mij te oriënteren in de markt heb ik contacten gelegd waarmee ik een samenwerking ben aangegaan en nog steeds wordt dit netwerk verder uitgebreid.

Een volledig nieuw ingericht en gestijlde ruimte voor zowel particulieren als bedrijven.

Ik creëer een eigen identiteit aan uw woon of werkomgeving, dit in combinatie met stijl, exclusiviteit en deskundigheid.

Tevens richt ik me op woningkopers. Men kan bij mij terecht voor een complete begeleiding tijdens het traject kopen eigen woning. Starters krijgen samen met de partners van Advistyle nuttige tips en worden bijgestaan in het traject. Ook voor verkoopstyling ben u bij AdviStyle aan het goede adres. Een verkoopstyling verdiend zich altijd terug.

Door onze contacten zijn kunnen wij uw zorgen uit handen nemen en uw verbouwing volledig coachen.


Kijk op www.advistyle.nl voor alle informatie

Uw adviseur

Dennie Grotenhuis
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger