interieurleeghaalservice/tevens export bedrijf

Aangeboden: interieurleeghaalservice/tevens export bedrijf Prijs: N.o.t.k.

ik bied u mijn service aan bij verhuizing of overlijden ,mijn service bestaat uit het ophalen van u overtollige spullen en eventueel het bezemschoon opleveren van het huis aan de woningstichting of volgende koper ,mijn service is zeer klantvriendelijk en persoonlijk en de prijs voor mijn diensten hangt af van de waarde van de inboedel dus als er leuk spul in staat dan is de service vaak gratis ik bereken voor de taxatie geen voorrijkosten u mag mij vrijblijvend bellen voor informatie ,ik sta officieel ingeschreven bij de k.v.k ook koop ik inboedels en partijen in
tevens doe ik aan export zoals bewerkte meubeltjes ,tafels enz
ook ben ik in bezit van een grote partij keramiek en aardewerk en andere curiosa verkoop zie andere advertenties en tevens thuis verkoop na telefonische afspraak
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger