Interieuradvies: inspiratie en ideeën voor je huis

Interieuradvies: inspiratie en ideeën voor je huis Prijs: € 60,00

Veranderingen in je interieur? Dat is best een grote stap. Dan is er meer nodig dan een woon tijdschrift of wat online inspiratie. Voor wie een interieuradvies kan gebruiken is bij villa d'Esta aan het goede adres. Een andere indeling, sfeervolle maar ook praktische verlichting, een kleuradvies, een nieuwe tafel...

• Welke vloer zal ik kiezen?
• Past de keuken bij de rest van de woonkamer?
• Hoe krijg ik meer eenheid in huis?
• Welke kleuren staan mooi en op welke muur?

Allemaal vragen waar ik een antwoord op heb. villa d'Esta biedt inspiratie, tips, oplossingen en ideeën aan mensen die hun ( nieuwbouw) woning gezelliger en leuker willen inrichten. Ik werk graag voor mensen die in een nieuwbouw huis wonen. Of je nu in een nieuwbouw huis woont uit de jaren 70 of 80 of in een huis in Vinexlokatie? Koop of huur. Samen met mij maken we van je huis een gezellig, sfeervolle woning die jouw uniek stijl uitstraalt!

Ga je een nieuw huis kopen of woon je al een tijdje in je huis en ben je op je huidige inrichting uit gekeken? Mis je een gezellige sfeer? En wil je graag een authentieke, creatieve uitstraling aan je woning geven? Dan ben je mij mij aan het juiste adres!

Vind je het lastig om te bepalen waar moet je beginnen en te bepalen wat echt prioriteit heeft? Juist in deze tijd is het goed om kritisch naar je uitgaven te kijken. Een goed interieuradvies geeft op de lange termijn een enorme besparing. Zowel in tijd als geld. Gun jezelf een professionele blik, dit levert je enorm veel op.

Bespreek je wensen met Franca -interieur architect van villa d'Esta. Dan help ik je met het juiste interieur advies.Meer weten? Bel of mail mij. Dan bepalen we samen hoe ik je met je interieur kan helpen.

Hoe werk ik?
Ik kom bij je thuis met boeken, kleurenstalen en mijn frisse blik! Samen kijken we naar je vraag of vragen en gaan we op zoek naar een oplossing. In twee intensieve uren ga ik samen met je aan de slag en krijgen we je woonwens helder. Vaak is een klein dingetje de aanleiding voor nog veel meer! ( het sneeuwbaleffect) Tijdens mijn bezoek geef ik je een heleboel tips en ideeën zodat je gelijk aan de slag kan gaan. Mijn adviezen zijn praktisch en eenvoudig toepasbaar.

Keuzes maken is lastig. Zeker als je veel geld moet gaan uitgeven! En er zijn zoveel mogelijkheden, waardoor het nog veel moeilijker voor je wordt. Bij een pot verf kopen is een verkeerde keuze niet zo erg maar, stel je eens voor dat je een bank, een vloer of nieuwe lampen wilt kopen. Dat zijn grote aankopen die je niet zo maar even doet. Het gevaar is dat je helemaal geen keuze maakt of dat je later spijt hebt. En dat is zonde.

Een goed interieur advies kan je op heel veel verschillende manieren helpen. Of het nu een nieuwe bank, vloer, behang of lampen zijn. Ik kan je helpen om door al die mogelijkheden datgene te vinden dat bij jou en je huis past. Met een interieur advies kan ik heel veel problemen voor je oplossen zodat jij zekerder en makkelijker een keuze kan maken. En niet alleen keuzes maken wordt makkelijker, je wordt ook weer enthousiast om aan de slag te gaan.

Wat levert mijn advies je op?
• Ruimte: alles is overzichtelijk en helder ingedeeld.
• Ontspanning: het is fijn om weer thuis te zijn
• Geld: je weet nu wat bij je past en hoe je betaalbaar de stijl van je huis naar jouw smaak kunt aanpassen.
• Tijd: met mijn advies zijn piekeren en urenlang zoeken verleden tijd.
Voor ieder woon probleem een oplossing!

Mijn diensten bied ik op 4 verschillende manieren aan. Voor iedereen is er wel een pakket dat bij je budget past. Op deze manier ben ik voor veel mensen toegankelijk want, ik vind dat een leuk, gezellig en prettig huis voor iedereen bereikbaar moet zijn!

Heb jij behoefte aan een persoonlijk interieur advies?
Als je daar over van gedachten wilt wisselen dan kunnen we we hierover mailen of bellen. Aarzel niet om contact op te nemen als je nog vragen hebt.

Om ideeën op te doen en verder kennis te maken met mijn stijl en werkwijze verwijs ik je graag naar mijn villa d'Esta | interieur en woon blog. Daar vindt je veel inspiratie over wonen, interieur, kleur, meubel en verlichting.

Franca

Neem contact op met Franca van Villa d'Esta
mijn tel: 06 48118893
mijn mail: franca@villadesta.nl
mijn site: www.villadesta.nl
mijn blog: villafesta-tips.blogspot.com

Ik neem zo snel mogelijk contact met je op.

In het kort over Franca:
Franca de Jonge is sinds enkele jaren als interieur architect voor particulieren werkzaam. Op 20-08-2008 stapte zij na jaren twijfelen naar de KvK en richtte toen villa d'Esta op. Ze heeft daar nog geen dag spijt van gehad! Daarvoor heeft Franca bij diverse architectenbureau's in binnen en buitenland gewerkt.

Franca de Jonge geeft interieuradvies aan mensen die hun (nieuwbouw) woning leuker en gezelliger willen indelen. Samen met haar klanten creëert zij een plek waar zij zich prettig en thuis voelen. Zij gelooft dat de kwaliteit van je huis een grote invloed heeft op je welbevinden. In haar adviezen staat het delen van kennis en plezier voor stylen en decoreren voorop. Voor een klein budget, met een groot effect!

Franca studeerde af aan de Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten Den Haag richting architectonische vormgeving. Naast haar interieur adviezen schrijft ze 3 x per week op haar blog waar ze haar tips, woon inspiratie en ideeën met haar lezers deelt.

Franca houdt van simpele dingen, dingen die haar leven mooier maken en verrijken. Een goed boek, bloemen, de geur van regen in de zomer, filosoferen, spelen en gek doen met haar 2 zoontjes van 8 en 5. Samenzijn met haar man. Koffie verkeerd met sojamelk drinken met haar vriendinnen. Van heel veel zoete zoete zoete dingen....yoga én om in haar huis nieuwe interieur ideeën uit te proberen!

trefwoorden:
interieur architect
interieur ontwerp
interieur advies
interieur styling
verkoop styling
binnenhuisarchitectuur
binnenhuis architect
event styling
kleuradvies
Indelingsplan
Verlichtingsplan
Moodboard
woon ideeën
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger