Interieurontwerp, kleuradvies en styling

Anbiance, "Voel je thuis"!

Interieur is als een puzzel, als je goed begint vallen alle stukjes uiteindelijk op hun plaats.

Vind je het ook zo moeilijk de juiste sfeer te creƫren in je woonkamer? Heb je geen flauw idee hoe die winkel of boot in te richten? Heb je eindelijk dat droomhuis gevonden, maar zie je op tegen het inrichten.

Anbiance begrijpt de essentie van de juiste inrichten en helpt je wensen te realiseren.

Ik wil mensen helpen hun interieur zo in te richten dat het eigen wordt en voelt als thuis. Een interieur dat een persoonlijke stijl en warmte uitstraalt; een interieur met de juiste ambiance.

Als interieuradviseur maak ik verhelderende visualisaties van bouwtekeningen, ik ontwerp keuken en badkamer opstellingen en ik help je eigen stijl te bepalen aan de hand van sfeerimpressies. Bovendien beschik ik over een uitgebreid netwerk van enthousiaste vakmensen en een scala aan leuke inkoopadresjes.

In mijn werk combineer ik moderne met basic stijlvolle elementen en pas ik voornamelijk warme kleuren, stoere materialen en aaibare stoffen toe. Dit zijn volgens mij de ingrediƫnten voor een fijne ambiance;Anbiance


meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger