Beginnend interieur- verkoopstylist voor al uw woonwensen

Beginnend interieur- verkoopstylist voor al uw woonwensen Prijs: N.o.t.k.

Een woon-, slaap- of eetkamer is niet alleen een ruimte om te ontspannen, te eten of te slapen. Een interieur is een afspiegeling van uw leven, uw karakter en uw wensen hierin. Een interieurstylist creëert en transformeert in een ruimte, met zijn expertise, een passend interieur, die voldoet aan uw wensen. Ik, als beginnend stylist die net zijn opleiding aan de particuliere school van Linnartz van Binsbergen (Nijmegen) heeft afgerond, gebruik hiervoor mijn creativiteit en kijk naar u als persoon, uw smaak en stijl. Ik geef interieuradvies en kan, naast de aankleding en inrichting van de ruimte, ook zorgen voor de styling voor de verkoop van uw huis. Momenteel verloopt de verkoop van huizen erg stroef, waardoor een bos bloemen en een frisse geur het verkopen van een huis vaak niet meer de doorslag geven bij de koper. Ik kan ervoor zorgen dat uw huis opvalt in deze verkoopmassa. Belangrijk is dat uw huis aantrekkelijk wordt voor een groot publiek. Dit is te bereiken door een slimme styling van het interieur, de verkoopstyling.

Zoals u ziet kunt u ervan uitgaan dat er uit wordt gehaald wat erin zit; zowel als u uw huis wilt verkopen als wanneer u uw huis wilt omtoveren tot uw paleisje. De prijzen zijn in overleg, omdat ik als beginnend stylist nog geen vaste prijzen wil afspreken. Dit, om elkaar tegemoet te komen. Afspraken kunnen plaatsvinden in de avonduren of overdag op de maandag i.v.m. werk. Wel kunt u dagelijks contact met mij opnemen via onderstaand mailadres. U wordt teruggemaild of ik zoek telefonisch contact met u na 7 uur 's avonds. Na 7 uur 's avonds kan er tevens telefonisch contact met mij worden opgenomen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn, dan kunt u uiteraard contact met mij opnemen!

Hopelijk tot ziens!



Met vriendelijke groet,



Eelco Bosman
Tel: 06-53780661
Mail: ermbosman@gmail.com
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger