Pat's Personal Interior:voor een creatief/innovatief ontwerp

Pat's Personal Interior:voor een creatief/innovatief ontwerp Prijs: Op aanvraag

Pat's Personal Interior:
Mag ik mij even voorstellen, mijn naam is Patricia Richards. Ik ben interieurontwerper. Interieur en architectuur is mijn grote passie dit in de breedste zin van het woord!! Mijn visie is dat 'Wonen je thuis voelen is' en mijn streven dat 'uw Huis uw thuis is'!

Wanneer u toe bent aan iets nieuws met betrekking tot uw interieur, maar niet weet hoe u dit moet aanpakken, dan ben ik misschien diegene die uw woonwensen kan verwezenlijken. U schakelt mijn expertise in om u een mooi, niet alledaags, uitvoerbaar maar bovenal Persoonlijk ontwerp te presenteren.
Ik ga met u samen op zoektocht, waar u wensen liggen en welke woonstijl u ambieert .
Om dit te visualiseren werk ik met de volgende ontwerponderdelen:



  • Een plattegrond op schaal.
  • Evt. een perspectief of vooraanzicht tekening.
  • Een verlichtingplan.
  • Een kleur- en decoratieadvies (kleurplan en moodboard)
  • Uitleg/toelichting van keuzes en afmetingen
( Tevens geef ik ook verkoop-stylingsadviezen en maak Online ontwerpen)

Geheel naar eigen wens en behoefte kunt u mij inschakelen voor één of meerdere ontwerponderdelen, zoals hierboven benoemd.
Het eerste bezoek is geheel "vrijblijvend" en GRATIS ! Dit eerste bezoek is voor beide partijen voornamelijk informatief. Ik vraag alleen kilometervergoeding van 0,15 per km, wanneer de afstand verder is dan 15 km vanuit mijn woonplaats. Na dit eerste bezoek zal aan de hand van de benodigde tijd, de omvang van het project en de gewenste ontwerponderdelen een prijsindicatie worden gemaakt.
Bij akkoord van deze prijs, ga ik voor u aan de slag.


Bezoek mijn web en bekijk mijn werken en werkwijze, ik hoop hierdoor uw aandacht te hebben gewekt uw nieuwsgierigheid geprikkeld, zodat u mij benadert voor een mooi, innovatief en bovenal niet alledaags interieurontwerp.
Ik kijk in ieder geval uit naar een evt. ontmoeting met u, zodat ik uw interieur/woonwensen kan omzetten in een prachtig interieurontwerp.

U kunt mij geheel vrijblijvend mailen of telefoneren:
Patricia.Richards@planet.nl
Telenr: 06-22220886
Web: www.everyoneweb.com/PatsPersonalInterior

Met vriendelijke groeten,
Patricia



www.everyoneweb.com/PatsPersona...
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger