interieuradvies, stijlvol en harmonieus wonen

interieuradvies, stijlvol en harmonieus wonen Prijs: € 60,00

Na het behalen van mijn diploma binnenhuisarhitectuur werk ik als interieurstyliste. Mijn werk bestaat uit het geven van interieuradvies en het maken van interieurontwerpen, voor onder anderen particulieren, kleine bedrijfsruimten en kantoren.
Bent u zover om de huidige woon-, werkruimte te gaan veranderen?Elena kan u helpen, met het juiste advies om het beste resultaat uit de bestaande ruimte te halen.
Ook een advies volgens de Feng Shui methode is mogelijk, om een meer harmonieuze ruimte te verkrijgen.
Heb u interesse dan verwijs ik u naar mijn site www.woneninharmonie.net voor tel contact kunt u mij bereiken op nr: 0623028273.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger