Verkoop uw woning sneller tegen een hogere prijs!

Verkoop uw woning sneller tegen een hogere prijs! Prijs: € 65,00

Heeft u wel eens overwogen een verkoopstylist in te schakelen? Mijn naam is Helen Roozendaal en ik ben professioneel gecertificeerd verkoopstyliste, opgeleid door House of KIKI, opleidingscentrum voor verkoopstylisten en aangesloten bij het CNVV. Ik zou u graag helpen uw huis nog optimaler te presenteren waardoor u potentiele kopers sneller zult verleiden tot het beste bod. Ik kan uw woning met minimale middelen zodanig restylen dat uw woning aantrekkelijk wordt voor een zo breed mogelijk publiek. Dit verhoogt direct de kans op een snellere verkoop tegen de beste prijs. Ik kan me voorstellen dat u wilt weten wat ik voor u kan betekenen. Het intakegesprek is kosteloos! Voor meer info of een afspraak kunt u vrijblijvend contact met mij opnemen op 06-22905843 of mailen naar huisstylen@gmail.com
Ook kunt u alvast een kijkje nemen op mijn website www.huisstylen.com zodat u inzicht krijgt in wat ik voor u kan bewerkstelligen.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger