Brocante, landelijke inrichting

Brocante, landelijke inrichting Prijs: Op aanvraag

Ook toe aan een nieuwe inrichting maar weet je niet wat je wil. Je kan geen afscheid nemen van je oude meubels maar het is niet meer je smaak. Ik heb de oplossing. Ik knap al jaren oude meubels op. In het begin denken mensen deze meubels zijn klaar voor grofvuil maar als ik klaar ben dan herken je de meubels niet meer terug!

De foto's die bij deze advertentie staan is het bewijs. Het was een grenen kast die helemaal verkleurd was. De gene van wie deze kast was kon geen afscheid nemen van de kast maar het stond echt niet meer in de inrichting. Nu is het weer een plaatje in de woonkamer. Ook de mensen van de schouw waren het helemaal zat. De kleur was gewoon niet meer hun smaak. De 1e foto is na en de 2e foto voor.

Als u interesse heb kan u altijd contact met mij opnemen. Ik vraag u dan om een foto van het meubelstuk en de maten van het meubelstuk door te sturen. Zo kan ik inschatten hoeveel tijd en materiaal kosten ik daar voor nodig heb. Mocht dat niet lukken dan kan ik altijd langs komen en dan deel ik mijn ideen met u en hoor graag wat u zelf in gedachten heb.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger