Kleur en Interieuradvies, Landelijk wonen en werken

Kleur en Interieuradvies, Landelijk wonen en werken Prijs: N.o.t.k.

Heeft u moeite met het kiezen van kleuren voor uw wanden en raambekleding. Weet u echt niet meer hoe u het beste uw meubels neer kunt zetten of waar u een geweldig schilderij moet hangen. Heeft u problemen met de herindeling van uw woning en heeft u geen zin in een allerdaags interieur. Zoekt u een creatieve oplossing om "rust" in het interieur te krijgen?
Ik kan u helpen om de juiste keuze te maken!

Ik werk tegen een zeer betaalbaar tarief. Ik kan dit doen omdat ik naast mijn ZZP bestaan ook een vaste baan in loondienst heb. Dit houdt echter wel in dat mijn werktijden beperkt zijn tot de vrijdag, de zaterdag en in de avonduren. Andere dagen zijn wel bespreekbaar.

De bekroning op mijn werk: een artikel in het tijdschrift Wonen Landelijke Stijl van december 2009.

Laat u verrassen.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger