Binnenhuisarchitect maakt graag een mooi plan voor uw huis.

Binnenhuisarchitect maakt graag een mooi plan voor uw huis. Prijs: € 50,00

Binnenhuisarchitect Jacquelien Koopman maakt graag een mooi inrichtings- en/of verbouwingsplan voor uw huis of uw werkruimte.
Ook kunt u bij haar de cursus interieurontwerpen volgen.
U bent van harte welkom op haar website: www.burobinnenkant.nl

Interieuradvies & ontwerp
Als binnenhuisarchitecte help ik u met het vormgeven van uw woonwensen.

Mijn interieuradviezen en ontwerpen zijn altijd maatwerk. Dat betekent een inrichting die past bij de manier waarop u wilt leven, maar ook bij uw huis. Met een indeling die het beste haalt uit elke ruimte en zorgt voor rust, licht, ruimte en woongeluk, maar ook voor duurzaam en praktisch gebruiksgemak.

Het resultaat is pas echt geslaagd

als de indeling ruimtelijk 'klopt',
als het licht mooi valt,
als u kunt uitademen en ontspannen,
als u tevreden om u heen kunt kijken en alles u bevalt,
als gasten welkom zijn,
als het behagelijk voelt,
als het er lekker ruikt,
als geluid er aangenaam klinkt,
als uw huis past bij wie u wilt zijn,
en als u zin krijgt om dat te doen wat u gelukkig maakt.


In mijn praktijk als binnenhuisarchitecte maak ik sinds 1992 inrichtings- en (ver)bouwplannen vooral voor woningen en soms voor werkruimtes (op kleine schaal, zoals een fysiotherapiepraktijk, bedrijfskantine of schoonheidssalon).

Mijn werk varieert van een kleuradvies of een verlichtingsplan, een ontwerp voor een keuken, badkamer, of meubelstuk, tot een compleet nieuw interieur. Ik vind het fijn om vroeg ingeschakeld te worden bij verbouw of nieuwbouw, maar ook een eenmalig advies of meedenken over het bereiken van de gewenste sfeer doe ik graag.

Mijn hulp wordt nogal eens ingeroepen door mensen die wel eens wat anders zouden willen, maar absoluut geen idee hebben hoe ze dat aan moeten pakken of bang zijn verkeerde keuzes te maken. Ook kom ik tegen dat mensen een ideaalplaatje hebben gevormd maar geen mogelijkheden zien om dat om te zetten naar hun eigen situatie. Voor mij is het dan een uitdaging om een voorstel te doen dat naadloos past bij wat de bewoners eigenlijk echt willen.

Een goede indeling van elke ruimte is voor mij de basis van ieder plan.
Daarbij zoek ik naar niet-alledaagse, mooi-in-de-situatie-passende oplossingen.
Het wordt pas ècht een creatieve uitdaging als er ook nog problemen opdoemen zoals te weinig ruimte, te saai of te vol. Dan komt het aan op het benutten van elke centimeter, het laten uitkomen van mooie punten in de ruimte en de kunst van het weglaten door het terugbrengen van dingen tot de essentie.
Het proberen te behouden en inpassen van al aanwezige spullen vind ik vaak de moeite waard. En het is natuurlijk het mooiste als met een beperkt budget toch fraaie resultaten behaald worden.

Een goed voorstel maken lijkt het meest op het maken van een ingewikkelde puzzel die pas af is als alle puzzelstukjes op zijn plaats zijn gevallen.
www.burobinnenkant.nl
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger