Pat´s Personal Interior: Voor uw Interieurontwerp & Styling!

Pat´s Personal Interior: Voor uw Interieurontwerp & Styling! Prijs: Zie omschrijving

Pat's Peronal Interior:
Mag ik mij even voorstellen, mijn naam is Patricia Richards. Ik ben interieurontwerper. Interieur en architectuur is mijn grote passie dit in de breedste zin van het woord!! Mijn visie is dat "Wonen" je thuisvoelen is!!
En mijn streven is dat uw Huis u thuis is!!!

Wanneer u in uw huis vertrekken/ruimtes wilt vernieuwen/veranderen m.b.t tot uw interieur/indeling/decoratie&kleur, maar u weet niet hoe u dit moet aanpakken, dan ben ik misschien diegene die uw woonwensen kan verwezenlijken in een mooi Interieurontwerp!!
U schakeld mij in om u een mooi,niet allerdaags, uitvoerbaar en bovenal Persoonlijk ontwerp te presenteren. Ik ga samen met u op zoektocht, waar u wensen liggen en welke woonstijl uw ambieert .
Om dit te visualiseren werk ik met de volgende ontwerponderdelen:



  • Een plattegrond op schaal.
  • Evt een perspectief of vooraanzicht tekening.
  • Een verlichtingplan.
  • Een kleur en decoratie advies (kleurplan&Moodboard)
  • Uitleg/toelichting van keuze's en afmetingen ( Tevens geef ik ook verkoopstylings adviezen en maak Online ontwerpen)


Geheel na eigen wens en behoefte kunt u mij inschakelen voor een van de boven genoemde ontwerp- onderdelen. Het eerste bezoek is geheel "vrijblijvend" en GRATIS. Dit eerste bezoek voor beide partijen informatief. Ik vraag alleen kilometer vergoeding 0,15 cent per/km, als de afstand verder is dan 15 km, vanaf mijn woonplaats. na het eerste bezoek zal aan de hand van de benodigde tijd, omvang project en de gewenste ontwerponderdelen een prijsindicatie worden gemaakt. Bij akkoord van deze prijs ga ik voor u aan de slag.

Bezoek mijn web en bekijk mijn werken en werkwijze, ik hoop hierdoor uw aandacht te hebben gewekt uw nieuwsgierigheid heb geprikkeld, zodat u mij benaderd voor een mooi, innovatief en bovenal niet allerdaags Interieurontwerp.
Ik kijk in ieder geval met groot plezier uit, na een evt samenwerking met u!!

U kunt mij geheel vrijblijvend mailen of telefoneren:
Patricia.Richards@planet.nl
Telenr: 06-22220886
Web: www.everyoneweb.com/PatsPersonalInterior

Met vriendelijke groeten,
Patricia
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger