Interieurontwerper / Stylist(e) / Advies nodig? KLIK HIER!

Interieurontwerper / Stylist(e) / Advies nodig? KLIK HIER! Prijs: € 45,00

Problemen met de inrichting van uw woning of de boel eens lekker veranderen?
Een nieuwe (vakantie)woning inrichten?
Uw woning in de verkoop en behoefte aan stylingadvies?
Personal Shopping?
Inrichten van baby- kinder- tienerkamer? etc.
Kortom............. een (onafhankelijk) advies nodig voor een interieur dat bij uw persoonlijke situatie/wensen past?
Ik kom graag bij u langs voor een gesprek.

Een mondeling advies kan eventueel uitgebreid worden met een ontwerp dat b.v. bestaat uit een plattegrond, computer-perspectieftekening (3D) en/of moodboard.

Er zijn al adviesmogelijkheden vanaf 45 euro.

Naast mijn advieswerkzaamheden geef ik ook Interieur Workshops. Vraag naar de mogelijkheden!

Geïnteresseerd in mijn portfolio, prijslijst of wilt u gewoon wat meer informatie? Kijk dan eens op de website. Voor het maken van een afspraak of aanvullende informatie ben ik van maandag t/m zaterdag (9.00 - 21.00 uur) te bereiken op: 06-48252055.


TIP: Speciale gelegenheid of op zoek naar een origineel kado? Geef een bon van Mon Petit Château kado! Kijk op de site voor de mogelijkheden.

Zoekwoorden: interieur, advies, styling, inrichten, ontwerpen, ontwerp, interieurstyling, woninginrichting, interieuradvies, huiskamer, woonkamer, huis, meubels, woonaccessoires, wonen, woning verkopen, huis verkopen, huis kopen, verkoopstyling, kado
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger