voor een sfeervol interieuradvies

voor een sfeervol interieuradvies Prijs: Op aanvraag

Voor een sfeervol kleur- en/of interieuradvies kunt u bij SchoutenStyling terecht! Ik heb een opleiding binnenhuisarchitectuur gevolgd en aan de Nederlandse Kleurenschool een opleiding kleurontwerp. Ik bezoek regelmatig woonbeurzen om op de hoogte te blijven van nieuwe woontrends. U kunt bij mij terecht voor een mondeling advies of voor een advies op papier. Ik ontwerp in elke stijl en sfeer en voor elk budget. Ook voor verkoopstyling kunt u bij mij terecht, feit is dat een huis waar een verkoopstyliste is geweest sneller verkoopt! Neemt u geheel vrijblijvend contact met mij op en ik kom graag langs voor een gesprek, of kijk op mijn site voor meer informatie!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger