Hulp nodig bij het inrichten van u huis?

Hulp nodig bij het inrichten van u huis? Prijs: Zie omschrijving

Mijn naam is Jessica en ben afgestudeerd als interieuradviseur. Ik voel me in verschillende stijlen thuis. Ik kan u helpen met het inrichten van een ruimte. Is het een verkoopstyling, nieuw interieur of het veranderen van het bestaande meubilair. ik kan u hiermee helpen. Ik kan via de mail werken maar ook langs komen.

Wilt u hulp bij het inrichten van u huis?
Stuur dan even een mail naar j.treuren@hotmail.com met daarin de vraag waarmee ik u kan helpen.

Een advies kost 50 euro.
Dit bestaat uit een plattegrond, perspectief van de ruimte, sfeermoodboard (eventueel met voorbeeld meubels) en een omschrijving.

Bezoek aan huis voor advies is ook mogelijk. Neem hierover even contact met mij op.
Ik hoop u te kunnen helpen met een leuk interieur.

Mail voor meer informatie naar j.treuren@hotmail.com
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger