Betaalbaar Interieuradvies & Verkoopstyling vanaf 95 euro

Aangeboden: Betaalbaar Interieuradvies & Verkoopstyling vanaf 95 euro Prijs: € 95,00

INTERIEURADVIES & -STYLING

Ik zal me even voorstellen: ik ben Vivian Geurts. Als Interieurstyliste heb ik jarenlange ervaring met het inrichten en stijlen van woningen. Uit die passie is Styling4Home ontstaan. Bent u toe aan verandering in uw interieur of bedrijfspand? Maar wilt u graag wat hulp en inspiratie? Uitgaande van uw stijl, smaak en wensen geef ik een persoonlijk op maat gemaakt advies & interieurontwerp. Styling4Home draagt zorg voor t creëren van sfeer, ruimte en eenheid in uw woning.

Omdat het bij een interieuradvies heel erg belangrijk is dat er een wederzijdse klik is, is het oriënterend gesprek altijd gratis en vrijblijvend. Indien u interesse heeft kunt u bellen of mailen naar info@styling4home.com.

VERKOOPSTYLING


Indien u uw woning snel en tegen een goede prijs wilt verkopen is het verstandig om deze goed te presenteren op internet. De foto´s zijn namelijk bepalend voor het aantal kijkers en dus potentiële kopers. Feit is dat woningen die aantrekkelijk, ruimtelijk en instapklaar getoond worden veel meer kijkers en sneller kopers trekken. En dat is toch wat u wilt?

Daarmee kan ik u helpen. Ik ben ook gecertificeerd Verkoopstylist en weet als geen ander hoe we uw woning zo goed mogelijk kunt presenteren voor de verkoop. Gezamenlijk wordt bekeken we hoe we het gaan aanpakken. Doel: een snelle, goede verkoop van uw woning. Geloof me: Verkoopstyling werkt! Indien u vragen heeft kunt u altijd contact opnemen via telefoon of mail.

U HEEFT AL EEN INTERIEUR- OF VERKOOPSTYLINGADVIES VANAF 95 EURO incl BTW
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger