Gediplomeerd Binnenhuisarchitect

Aangeboden: Gediplomeerd Binnenhuisarchitect Prijs: N.v.t.

Binnenhuisarchitect Eric Burbach


Om uw interieur een persoonlijk karakter te geven kunt u zich door mij laten adviseren, ik ben een gediplomeerd binnenhuisarchitect, mijn naam is Eric Paul Burbach.

Ook de technische uitvoering kunt u door mij laten uitvoeren. op het gebied van woonstoffering, het leggen van vloeren, het maken en ophangen van gordijnen, het bekleden van meubelen en het maken van meubelen op maat heb ik een team vaklieden achter de hand.

Het is altijd de bedoeling dat de persoonlijkheid en de wensen van u als klant centraal staan bij het verstrekken van advies.

Ook ben ik ervaren met het inrichten van openbare ruimten zoals kerken, hotels en woonzorgcentra.


Om te weten welke projecten ik in de loop der jaren in het binnen- en buitenland heb uitgevoerd verwijs ik u graag naar onze website, kijk dan op "Binnenhuisarchitect"

Ik ben landelijk te ontbieden, mijn thuisbasis is Gasselte, ideaal gesitueerd tussen Groningen en Assen.

Telefoonnummer 0599564517


Mijn uurtarief is € 35,- inclusief btw,


Alle adviezen worden gedocumenteerd, hiervan krijgt u een professioneel rapport

Website: www.wagenwiel.nl
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger