Interieuradvies

Aangeboden: Interieuradvies Prijs: Zie omschrijving

Ik ga nu bezig met mijn 3e jaar van mijn studie interieuradvies, styling en managment.

Dit doe ik 4 dagen in de week en heb dus een dag over voor mensen die wel een interieuradvies kunnen gebruiken.

Dus ben jij geinteresseerd in een interieuradvies en is je interieur toe aan een opfrisbeurt of misschien wel een hele make-over? Voor een kleine vergoeding kom ik bij je thuis een persoonlijk advies op maat geven.

Hoe ziet zo'n interieuradvies eruit? Dit kan erg verschillen van een enkel gesprek, tot het gezamenlijk maken van collages, advies in kleur en licht tot het realiseren van een heel nieuw interieur. Naar keuze kan ik hier op schaal gemaakte plattegronden voor uitwerken en is zelfs het bezoeken van woonwinkels als ondersteuning mogelijk.

Waarom doe ik dit? Natuurlijk omdat ik het erg leuk vind om te doen, maar ook om meer ervaring in dit vakgebied op te doen en mijn portfolio uit te breiden.

Lijkt dit je wat? Je kunt op de volgende manieren contact met me opnemen:

E-mail: ilsedammers@hotmail.com
Tel: 06-52233787 (zonder nummerherkenning word niet gereageerd)
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Interieuradvies

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger